Systemy Contact Center
Niezawodna obsługa klienta
Systemy Contact Center pełnią kluczową rolę w komunikacji pomiędzy firmą a jej obecnymi i potencjalnymi klientami. Bazując na produktach najlepszych światowych dostawców, proponujemy dedykowane rozwiązania dopasowane do profilu działalności.
W naszej ofercie znajdują się najwyższej klasy intuicyjne systemy Contact Center, pozwalające na stworzenie w pełni efektywnej i wydajnej architektury, zapewniającej wysoką jakość obsługi klienta.

Efektywne zarządzanie komunikacją
Systemy CC udostępniają narzędzia do zarządzania procesem komunikacji na szczeblu B2C oraz B2B w trybie ruchu przychodzącego (inbound) oraz wychodzącego (outbound – w opcjach preview, progressive, predictive). Zapewniają wielokanałowy dostęp (rozmowa telefoniczna, czat, poczta elektroniczna, sms, itd.), priorytetyzację kanałów oraz szybką identyfikację użytkownika wraz z pełną historią kontaktów oraz statusem zgłoszonej przez niego sprawy. Dzięki modułowi IVR (menu głosowe) oraz zaawansowanym algorytmom umożliwiają kierowanie obciążeniem agentów, a także kolejkowanie połączeń i informowanie klientów o liczbie osób oczekujących na połączenie. Funkcja nagrywania rozmów telefonicznych pozwala ocenić jakość pracy agentów i zmniejsza ryzyko firmy w sprawach spornych.
Zalety systemów Contact Center:
- Wzrost zadowolenia i lojalności klientów
- Krótki czas obsługi klienta
- Monitoring połączeń w czasie rzeczywistym
- Zwiększenie wydajności pracy agentów
- Rejestracja rozmów
- Funkcja automatycznego oddzwaniania
- Obsługa dużej liczby klientów
- Budowa prestiżu firmy